Rob de Laat

Als Project Engineer ben ik betrokken bij het hele traject: van klantvraag tot en met oplevering van een nieuwe oplossing. Zo bedenk ik samen met de klant een sensoroplossing, schrijf ik besturingssoftware, maak ik ontwerpen voor PCB’s en behuizingen, en verzorg ik de werkinstructies voor serieproducties. Die afwisseling is precies waar ik energie uit haal!

Na een lange tijd gewerkt te hebben in de telecommunicatie en IoT, ben ik begin 2019 overgestapt naar Sentech. De diversiteit aan klanten, toepassingen en industrieën overtuigden mij om deze switch te maken. De korte communicatielijnen en no-nonsense mentaliteit die hier heerst, maken het een prettige werkomgeving. Dit maakt mij flexibel en zorgt dat ik snel kan schakelen.

Ook in mijn vrije tijd ben ik regelmatig bezig met techniek, bijvoorbeeld met het onderhouden van enkele oude auto’s. Hoe houd je anders deze oldtimers op de weg?

e-mail Rob

of bel: 073 2200 500

Nieuws

Sentech en Smile Invest slaan handen ineen

Om de groeiambities en lange termijn doelstellingen te realiseren, gaat Sentech met Smile Invest samenwerken.
Lees verder >

Geïsoleerde oplossingen zijn niet meer van deze tijd

Bij sensorintegratie gaat het gaat om het leveren van de meest optimale sensorproducten. Maar vooral ook om de inpassing in het totale systeem van de klant.
Lees verder >

Partnership tussen Sentech en lidar specialist

Sentech is een samenwerking aangegaan met lidar specialist Velodyne. Lidar zie je terug in bijvoorbeeld agv’s en robotica. Lees meer over deze samenwerking en lidar.
Lees verder >

Asset tracking: welke lokalisatietechnologie heb jij nodig?

Bij asset tracking zijn er verschillende lokalisatietechnologieën... Zoals GPS, Wifi, bluetooth en netwerk triangulatie. Welke technologie gebruik je in welke situatie?
Lees verder >

Sentech en Sensolus starten samenwerking

Sinds 1 augustus 2021 is het een feit… Het partnership tussen Sentech en het Belgische Sensolus. Wat houdt deze samenwerking in?
Lees verder >
Bij ons aan de slag

Quality Engineer

In deze rol onderzoek je product klachten, problemen én de oorzaken daarvan. Je ondersteunt in het optimaliseren van onze processen wat vervolgens leidt tot minder klachten.
Lees verder >
Customer Service:
T +31(0) 73 2200 000

Technical Support
T +31 (0)73 220 00 19