Sean Ram

Na mijn studie analoge elektronica aan de Fontys hogeschool heb ik meteen een stap gemaakt naar het salesvak. Na enkele jaren voor een leverancier van elektronica in de industriële automatisering te hebben gewerkt, heb ik ervoor gekozen mij als sensorexpert verder te verdiepen in de wereld van sensoren. Ik ben in maart 2014 bij Sentech gestart.

Het is mijn challenge om de technische vraagstukken van bedrijven te vertalen in oplossingen en daarbij het hele traject tot realisatie te begeleiden. Het doel is om samen met de klant zijn applicatie naar een hoger niveau te tillen.

Wat maakt het voor mij leuk om bij Sentech te werken? Omdat ik continu met nieuwe technologie en innovatie werk, in uitdagende omgevingen. Verder biedt Sentech veel ruimte voor eigen initiatief en ondernemerschap. Dat daagt je uit om jezelf verder te ontwikkelen.

In mijn vrije tijd ben ik actief in de audiowereld en repareer ik voornamelijk versterkers en filters.

e-mail Sean

of bel: 073 2200 007

Nieuws

Sentech en Smile Invest slaan handen ineen

Om de groeiambities en lange termijn doelstellingen te realiseren, gaat Sentech met Smile Invest samenwerken.
Lees verder >

Geïsoleerde oplossingen zijn niet meer van deze tijd

Bij sensorintegratie gaat het gaat om het leveren van de meest optimale sensorproducten. Maar vooral ook om de inpassing in het totale systeem van de klant.
Lees verder >

Partnership tussen Sentech en lidar specialist

Sentech is een samenwerking aangegaan met lidar specialist Velodyne. Lidar zie je terug in bijvoorbeeld agv’s en robotica. Lees meer over deze samenwerking en lidar.
Lees verder >

Asset tracking: welke lokalisatietechnologie heb jij nodig?

Bij asset tracking zijn er verschillende lokalisatietechnologieën... Zoals GPS, Wifi, bluetooth en netwerk triangulatie. Welke technologie gebruik je in welke situatie?
Lees verder >

Sentech en Sensolus starten samenwerking

Sinds 1 augustus 2021 is het een feit… Het partnership tussen Sentech en het Belgische Sensolus. Wat houdt deze samenwerking in?
Lees verder >
Bij ons aan de slag

Quality Engineer

In deze rol onderzoek je product klachten, problemen én de oorzaken daarvan. Je ondersteunt in het optimaliseren van onze processen wat vervolgens leidt tot minder klachten.
Lees verder >
Customer Service:
T +31(0) 73 2200 000

Technical Support
T +31 (0)73 220 00 19