Mieke van der Kallen

Na mijn commerciële studie richting sport wist ik het… Dat ik mijn technische affiniteit terug wilde laten komen in mijn carrière. Ik ben dan ook vers vanuit de schoolbanken bij een technische multinational gestart in een customer service rol. Door de jaren heen heb ik diverse functies vervult, waaronder marketing, verkoopbevordering en uiteindelijk teamleider van een technisch commercieel binnendienst team.

Na veel internationaal bezig te zijn geweest, is het nu erg leuk en uitdagend om klanten te bedienen die dichter bij huis actief zijn. Als Team Lead Sales & Customer Support ben ik samen met mijn collega’s de stem van de klant die je binnenin Sentech hoort. Als team werken we er hard aan om de Sentech-klantbeleving zo vloeiend mogelijk te maken. Dit betekent ook dat we de interne processen vloeiend moeten laten verlopen. Daarom ben ik altijd op zoek naar hoe ik eerder geleerde lessen kan vertalen naar een passende actie binnen Sentech en de afdeling Sales & Customer Support. En omdat de organisatie klein is, kan ik makkelijk in gesprek met verschillende levels en afdelingen om snel te schakelen.

Als persoon ben ik nieuwsgierig van aard en wil graag weten hoe iets werkt. Het leuke van Sentech is dat de bedrijfsstructuur het toelaat om zowel de processen als het werkelijke product van dichtbij te zien. Niks is zo mooi om een fysiek product in je handen te kunnen hebben, en daarbij het probleem te horen dat het product oplost.

De succesverhalen van de klanten zijn herkenbaar en worden door teamwork mogelijk gemaakt. Overwinningen worden samen gevierd. Daarnaast geeft de informele sfeer en het prettige kantoor de ruimte om ook ad hoc zaken te overleggen, waardoor je niet alleen maar werkt volgens je agenda.

Als echte Bosschenaar is de liefde voor mijn stad, inclusief Oeteldonk (carnaval) mij met de paplepel ingegoten. Ik loop graag dwalend door de kleine straatjes die nog niet zijn ontdekt door toeristen.

Als ik niet in Den Bosch ben, ga ik graag samen met mijn partner op pad voor een wandeling, een ronde geocaching en om bourgondisch te genieten. Voor vakanties pakken we de auto, of een vliegtuig en genieten we zowel dichtbij als ver weg. Als de eindbestemming een groene natuur heeft waar je kunt wandelen, dan komt het altijd wel goed!

e-mail Mieke

of bel: 073 2200 501

Nieuws

Sentech en Smile Invest slaan handen ineen

Om de groeiambities en lange termijn doelstellingen te realiseren, gaat Sentech met Smile Invest samenwerken.
Lees verder >

Geïsoleerde oplossingen zijn niet meer van deze tijd

Bij sensorintegratie gaat het gaat om het leveren van de meest optimale sensorproducten. Maar vooral ook om de inpassing in het totale systeem van de klant.
Lees verder >

Partnership tussen Sentech en lidar specialist

Sentech is een samenwerking aangegaan met lidar specialist Velodyne. Lidar zie je terug in bijvoorbeeld agv’s en robotica. Lees meer over deze samenwerking en lidar.
Lees verder >

Asset tracking: welke lokalisatietechnologie heb jij nodig?

Bij asset tracking zijn er verschillende lokalisatietechnologieën... Zoals GPS, Wifi, bluetooth en netwerk triangulatie. Welke technologie gebruik je in welke situatie?
Lees verder >

Sentech en Sensolus starten samenwerking

Sinds 1 augustus 2021 is het een feit… Het partnership tussen Sentech en het Belgische Sensolus. Wat houdt deze samenwerking in?
Lees verder >
Bij ons aan de slag

Quality Engineer

In deze rol onderzoek je product klachten, problemen én de oorzaken daarvan. Je ondersteunt in het optimaliseren van onze processen wat vervolgens leidt tot minder klachten.
Lees verder >
Customer Service:
T +31(0) 73 2200 000

Technical Support
T +31 (0)73 220 00 19