Jolanda Smits

Sinds april 2019 werk ik met veel plezier bij Sentech als Sales & Customer Support Representative. Hier kan ik mijn commerciële en customer support ervaring inzetten, zodat onze klanten na ieder contactmoment tevreden zijn.

Het enthousiasme en de professionaliteit van het team en de hele organisatie werkt aanstekelijk. De structuur van de afdeling zorgt voor een uitdagende werkomgeving met veel afwisseling. Ik vind het prettig om in zo’n professionele omgeving met een informele sfeer te werken. Ook spreekt het mij erg aan dat kwaliteit in elke processtap essentieel is.

In mijn vrije tijd fiets, wandel en lees ik graag. Ook ben ik nog steeds actief met mijn oude liefde, ballet. Verder blijf ik (samen met mijn man) heel betrokken bij wat onze kinderen ondernemen.

e-mail Jolanda

of bel: 073 2200 503

Nieuws

Sentech en Smile Invest slaan handen ineen

Om de groeiambities en lange termijn doelstellingen te realiseren, gaat Sentech met Smile Invest samenwerken.
Lees verder >

Geïsoleerde oplossingen zijn niet meer van deze tijd

Bij sensorintegratie gaat het gaat om het leveren van de meest optimale sensorproducten. Maar vooral ook om de inpassing in het totale systeem van de klant.
Lees verder >

Partnership tussen Sentech en lidar specialist

Sentech is een samenwerking aangegaan met lidar specialist Velodyne. Lidar zie je terug in bijvoorbeeld agv’s en robotica. Lees meer over deze samenwerking en lidar.
Lees verder >

Asset tracking: welke lokalisatietechnologie heb jij nodig?

Bij asset tracking zijn er verschillende lokalisatietechnologieën... Zoals GPS, Wifi, bluetooth en netwerk triangulatie. Welke technologie gebruik je in welke situatie?
Lees verder >

Sentech en Sensolus starten samenwerking

Sinds 1 augustus 2021 is het een feit… Het partnership tussen Sentech en het Belgische Sensolus. Wat houdt deze samenwerking in?
Lees verder >
Bij ons aan de slag
Customer Service:
T +31(0) 73 2200 000

Technical Support
T +31 (0)73 220 00 19