Nieuwe corporate identity Sentech

corporate-identity-sentech

Met trots introduceren we onze nieuwe visuele identiteit. Al onze communicatie-uitingen hebben vanaf nu ons nieuwe logo, een andere vormgeving en een nieuwe pay-off.

Deze huisstijl past bij het ‘Sentech’ dat we inmiddels zijn geworden en bij de ambities die we hebben: Onze oplossingen zijn onmisbaar in de processen van onze opdrachtgevers.

Dat vraagt om blind vertrouwen. Daarom werken wij niet voor maar mét onze opdrachtgevers. En daarin gaan we geen enkele uitdaging uit de weg.

Challenge accepted.

Van een wat behoudend en relatief onbekend sensorbedrijf zijn we uitgegroeid tot een dynamisch bedrijf én ontwikkelpartner voor onze opdrachtgevers. Onze belangrijkste taak is en blijft meeontwikkelen en integreren van complexe sensorassemblages in de producten van onze klanten.

Onze specialisten werken dagelijks samen met onze opdrachtgevers en partners. Zij gaan geen enkele uitdaging uit de weg: hoe ingewikkelder, hoe liever! Kortom: challenge accepted.

Herkenbaarheid

De stabiliteit en betrouwbaarheid van Sentech ziet u terug in ons krachtige beeldmerk de ‘S’. De veelkleurigheid weerspiegelt de veelzijdigheid van ons werk en van de branches waarin Sentech actief is. Het maakt ons nieuwe logo compleet: in balans met wie we zijn, gevarieerde oplossingen en unieke kernwaarden.

Sentech is kleurrijk met met een palet van activiteiten. Wij zijn kennisgever en kennisdeler, sparring- en ontwikkelpartner, sensor integrator. Wij zijn inmiddels gerespecteerd om onze kwaliteit, expertise en leveringsbetrouwbaarheid, waarmee we investeringen in sensorontwikkelingen kunnen waarborgen. Sentech innoveert en bepaalt de koers op het gebied van sensortechnologie.

Tone of voice

Met de introductie van de nieuwe huisstijl en het concept ‘challenge accepted’ hebben we ook gekozen voor een informelere en persoonlijkere schrijfstijl die past bij het moderne, toegankelijke en transparante bedrijf dat we willen zijn. Dat ziet u bijvoorbeeld terug in onze pakkende én duidelijke pay-off: ‘challenge accepted’. Daarnaast werken we met korte concrete, heldere teksten op onze website.

Deel dit bericht via social media

Coördinator:

Marco Leeggangers

e-mail Marco

of bel: 073 2200 018

Nieuws

Duurzaamheid: dé voordelen voor milieu én klanten

Duurzaamheid uit zich bij Sentech in een energieneutraal pand, MVO, ISO TS 16949-certificering en een beperking van de milieubelasting en CO2-uitstoot.
Lees verder >

Introductie druksensor Variohm EuroSensor SMO3100

Deze veelzijdige druksensor (tot 4000 bar) is geschikt voor automotive. Sentech schakelt Variohm daarom vaak in. Lees direct alles over de toepassingen!
Lees verder >

Ruim half miljoen voor Swim to Fight Cancer: “Challenge completed!”

15 Sentech-zwemmers doken samen met 801 andere deelnemers ruim 520.000 euro bij elkaar voor Swim to Fight Cancer. De 2,1 kilometer zwemmen in beeld!
Lees verder >

Sensortechniek verbetert rendementen agrarische sector

Uit Rabobank-onderzoekt blijkt dat de voordelen van sensortechniek in de agrarische sector Australië niet duidelijk zijn. Toch verbetert het rendement.
Lees verder >

“Love Life, Fight Cancer”

Zondag 17 september 2017 neemt Sentech deel aan Swim to Fight Cancer, in de Singelgracht en Stadsdommel van ’s-Hertogenbosch. Welk Swim Team kies jij om KWF te steunen?
Lees verder >
Bij ons aan de slag

Teamleader Customer Service

Je ziet het als een uitdaging om, binnen een projectteam, ons nieuwe ERP-systeem te implementeren.
Lees verder >
Customer Service:
T +31(0) 73 2200 000

Technical Support
T +31 (0)73 220 00 19