Silvia Cid

In 2012 ben ik bij Sentech als Sales & Customer Support Representative gestart. Inmiddels ben ik als sensorexpert verantwoordelijk voor de juiste werking van alle gebruikte applicaties.

Uitdagingen die deze functie met zich meebrengt, creëren diversiteit en geven mij positieve energie. Ik werk graag bij Sentech, omdat je met alle facetten van de organisatie in aanraking komt. Daarnaast vraagt de functie een hoge mate van zelfstandig werken en om verantwoordelijkheid te nemen, daar waar nodig is. Binnen Sentech worden successen met elkaar gevierd!

Zowel in mijn werk als in mijn vrije tijd ga ik een uitdaging niet uit de weg. Als sportieve hobby doe ik aan crossfit, waar je iedere keer te maken krijgen met een ‘workout of the day’ (lees: sportieve uitdaging).

Gezien mijn gedrevenheid en de wil om succesvol te zijn, zal ik alles inzetten om mijn doel te bereiken en mezelf te verbeteren.

e-mail Silvia

of bel: 073 2200 022

Nieuws

Sentech en Smile Invest slaan handen ineen

Om de groeiambities en lange termijn doelstellingen te realiseren, gaat Sentech met Smile Invest samenwerken.
Lees verder >

Geïsoleerde oplossingen zijn niet meer van deze tijd

Bij sensorintegratie gaat het gaat om het leveren van de meest optimale sensorproducten. Maar vooral ook om de inpassing in het totale systeem van de klant.
Lees verder >

Partnership tussen Sentech en lidar specialist

Sentech is een samenwerking aangegaan met lidar specialist Velodyne. Lidar zie je terug in bijvoorbeeld agv’s en robotica. Lees meer over deze samenwerking en lidar.
Lees verder >

Asset tracking: welke lokalisatietechnologie heb jij nodig?

Bij asset tracking zijn er verschillende lokalisatietechnologieën... Zoals GPS, Wifi, bluetooth en netwerk triangulatie. Welke technologie gebruik je in welke situatie?
Lees verder >

Sentech en Sensolus starten samenwerking

Sinds 1 augustus 2021 is het een feit… Het partnership tussen Sentech en het Belgische Sensolus. Wat houdt deze samenwerking in?
Lees verder >
Bij ons aan de slag

Quality Engineer

In deze rol onderzoek je product klachten, problemen én de oorzaken daarvan. Je ondersteunt in het optimaliseren van onze processen wat vervolgens leidt tot minder klachten.
Lees verder >
Customer Service:
T +31(0) 73 2200 000

Technical Support
T +31 (0)73 220 00 19