Pascal Kamp

Als Logistics Assistant ben ik verantwoordelijk voor de logistieke processen van inkomende en uitgaande goederen. Dit doe ik samen met enthousiaste collega’s.

Bij Sentech heb ik een mooie en interessante werkplek met een brede verantwoordelijkheid. Ik heb positieve en betrokken collega’s. Met een informele cultuur staan hier de menselijke normen en waarden centraal. Daardoor voelde ik mij snel thuis.

Ik woon in Waalwijk. Na werktijd ga ik vaak naar de sportschool. Flink aanpakken en even stukgaan. Het is mijn uitlaatklep die ik nodig heb. Ook wandel ik regelmatig door bijvoorbeeld de Loonse en Drunense Duinen. Het is een mooi gebied. De natuur brengt mij rust en evenwicht.

Verder luister ik graag muziek. Dag mag een concert zijn maar ook muziek luisteren thuis. Ik geniet graag van alle goede dingen in het leven.

e-mail Pascal

of bel: 073 2200 000

Nieuws

Sentech en Smile Invest slaan handen ineen

Om de groeiambities en lange termijn doelstellingen te realiseren, gaat Sentech met Smile Invest samenwerken.
Lees verder >

Geïsoleerde oplossingen zijn niet meer van deze tijd

Bij sensorintegratie gaat het gaat om het leveren van de meest optimale sensorproducten. Maar vooral ook om de inpassing in het totale systeem van de klant.
Lees verder >

Partnership tussen Sentech en lidar specialist

Sentech is een samenwerking aangegaan met lidar specialist Velodyne. Lidar zie je terug in bijvoorbeeld agv’s en robotica. Lees meer over deze samenwerking en lidar.
Lees verder >

Asset tracking: welke lokalisatietechnologie heb jij nodig?

Bij asset tracking zijn er verschillende lokalisatietechnologieën... Zoals GPS, Wifi, bluetooth en netwerk triangulatie. Welke technologie gebruik je in welke situatie?
Lees verder >

Sentech en Sensolus starten samenwerking

Sinds 1 augustus 2021 is het een feit… Het partnership tussen Sentech en het Belgische Sensolus. Wat houdt deze samenwerking in?
Lees verder >
Bij ons aan de slag

Head of Sales en Business Development

Vanuit deze functie sta je midden in de organisatie en heb je een centrale rol in de groei en ontwikkeling van onze organisatie. Bekijk deze vacature.
Lees verder >

Quality Engineer

In deze rol onderzoek je product klachten, problemen én de oorzaken daarvan. Je ondersteunt in het optimaliseren van onze processen wat vervolgens leidt tot minder klachten.
Lees verder >
Customer Service:
T +31(0) 73 2200 000

Technical Support
T +31 (0)73 220 00 19