Marieke Gijsbers

Sinds 2008 werk ik met veel plezier bij Sentech. Nadat ik mij jarenlang heb ingezet op de afdeling Customer Service werk ik nu als Sales & Customer Support Representative. Sentech heeft kwaliteit erg hoog in het vaandel staan.

Zo heb ik de uitdaging aangenomen om de hoge kwaliteitsbeleving die er binnen Sentech is, te waarborgen, onder andere door het realiseren van verbeterprojecten.

Ik werk graag bij Sentech, omdat het bedrijf continu in ontwikkeling en beweging is. Er gebeurt veel en er is geen dag hetzelfde. Sentech is een bedrijf met een prettige informele sfeer met veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.

In mijn vrije tijd onderneem ik graag leuke dingen met mijn twee kinderen, geniet ik graag van gezelligheid met vrienden en ben ik actief in de sportschool.

e-mail Marieke

of bel: 073 2200 020

Nieuws

Sentech en Smile Invest slaan handen ineen

Om de groeiambities en lange termijn doelstellingen te realiseren, gaat Sentech met Smile Invest samenwerken.
Lees verder >

Geïsoleerde oplossingen zijn niet meer van deze tijd

Bij sensorintegratie gaat het gaat om het leveren van de meest optimale sensorproducten. Maar vooral ook om de inpassing in het totale systeem van de klant.
Lees verder >

Partnership tussen Sentech en lidar specialist

Sentech is een samenwerking aangegaan met lidar specialist Velodyne. Lidar zie je terug in bijvoorbeeld agv’s en robotica. Lees meer over deze samenwerking en lidar.
Lees verder >

Asset tracking: welke lokalisatietechnologie heb jij nodig?

Bij asset tracking zijn er verschillende lokalisatietechnologieën... Zoals GPS, Wifi, bluetooth en netwerk triangulatie. Welke technologie gebruik je in welke situatie?
Lees verder >

Sentech en Sensolus starten samenwerking

Sinds 1 augustus 2021 is het een feit… Het partnership tussen Sentech en het Belgische Sensolus. Wat houdt deze samenwerking in?
Lees verder >
Bij ons aan de slag

Quality Engineer

In deze rol onderzoek je product klachten, problemen én de oorzaken daarvan. Je ondersteunt in het optimaliseren van onze processen wat vervolgens leidt tot minder klachten.
Lees verder >
Customer Service:
T +31(0) 73 2200 000

Technical Support
T +31 (0)73 220 00 19