Edwin van Stiphout

Als Inside Sales Engineer vind ik samen met mijn collega’s de best passende sensoroplossing voor sensorvraagstukken bij onze klanten.

Hiervoor werkte ik in de buitendienst en had regelmatig met sensoren te maken. Deze werkzaamheden vonden hoofdzakelijk plaats in de voedingsmiddelen-, farmaceutische-, en chemische industrie.

Het professionele karakter van Sentech en de gedreven collega’s spreken mij enorm aan. Ook het oplossen van technische problemen bij klanten geeft mij veel voldoening.

Ik woon in ’s-Hertogenbosch samen met mijn vrouw en twee kinderen. In mijn vrije tijd zijn we vaak in het centrum van ’s-Hertogenbosch te vinden om te eten of te borrelen. Ook maken we graag een wandeling door de groene omgeving van ’s-Hertogenbosch.

e-mail Edwin

of bel: 073 2200 009

Nieuws

Sentech en Smile Invest slaan handen ineen

Om de groeiambities en lange termijn doelstellingen te realiseren, gaat Sentech met Smile Invest samenwerken.
Lees verder >

Geïsoleerde oplossingen zijn niet meer van deze tijd

Bij sensorintegratie gaat het gaat om het leveren van de meest optimale sensorproducten. Maar vooral ook om de inpassing in het totale systeem van de klant.
Lees verder >

Partnership tussen Sentech en lidar specialist

Sentech is een samenwerking aangegaan met lidar specialist Velodyne. Lidar zie je terug in bijvoorbeeld agv’s en robotica. Lees meer over deze samenwerking en lidar.
Lees verder >

Asset tracking: welke lokalisatietechnologie heb jij nodig?

Bij asset tracking zijn er verschillende lokalisatietechnologieën... Zoals GPS, Wifi, bluetooth en netwerk triangulatie. Welke technologie gebruik je in welke situatie?
Lees verder >

Sentech en Sensolus starten samenwerking

Sinds 1 augustus 2021 is het een feit… Het partnership tussen Sentech en het Belgische Sensolus. Wat houdt deze samenwerking in?
Lees verder >
Bij ons aan de slag

Quality Engineer

In deze rol onderzoek je product klachten, problemen én de oorzaken daarvan. Je ondersteunt in het optimaliseren van onze processen wat vervolgens leidt tot minder klachten.
Lees verder >
Customer Service:
T +31(0) 73 2200 000

Technical Support
T +31 (0)73 220 00 19