Alexandra Bekker – Scholte

Als Sales & Customer Support Representative houd ik mij bij Sentech bezig met de logistieke dienstverlening aan onze klanten. Als team dragen wij, en ik als sensorexpert, bij aan de hoge Sentech-standaarden, waaronder 100% leveringsbetrouwbaarheid.

Naast de continue hoge kwaliteit spreken mij bij Sentech de korte communicatielijnen, het enthousiasme van de medewerkers en de positieve spirit aan. Gecombineerd met de afwisseling en structuur van het customerservice-werk, zorgt dat voor een enorm uitdagende werkomgeving.

Een goede balans tussen werk en privé vind ik belangrijk. Als moeder besteed ik veel tijd aan onze 3 kinderen, een zoon en twee dochters.

In de uurtjes die overblijven wandel en lees ik graag, het liefst thrillers.

e-mail Alexandra

of bel: 073 2200 026

Nieuws

Sentech en Smile Invest slaan handen ineen

Om de groeiambities en lange termijn doelstellingen te realiseren, gaat Sentech met Smile Invest samenwerken.
Lees verder >

Geïsoleerde oplossingen zijn niet meer van deze tijd

Bij sensorintegratie gaat het gaat om het leveren van de meest optimale sensorproducten. Maar vooral ook om de inpassing in het totale systeem van de klant.
Lees verder >

Partnership tussen Sentech en lidar specialist

Sentech is een samenwerking aangegaan met lidar specialist Velodyne. Lidar zie je terug in bijvoorbeeld agv’s en robotica. Lees meer over deze samenwerking en lidar.
Lees verder >

Asset tracking: welke lokalisatietechnologie heb jij nodig?

Bij asset tracking zijn er verschillende lokalisatietechnologieën... Zoals GPS, Wifi, bluetooth en netwerk triangulatie. Welke technologie gebruik je in welke situatie?
Lees verder >

Sentech en Sensolus starten samenwerking

Sinds 1 augustus 2021 is het een feit… Het partnership tussen Sentech en het Belgische Sensolus. Wat houdt deze samenwerking in?
Lees verder >
Bij ons aan de slag

Quality Engineer

In deze rol onderzoek je product klachten, problemen én de oorzaken daarvan. Je ondersteunt in het optimaliseren van onze processen wat vervolgens leidt tot minder klachten.
Lees verder >
Customer Service:
T +31(0) 73 2200 000

Technical Support
T +31 (0)73 220 00 19