Jean-Pierre Vriens

Sinds 2021 werk ik als Sales & Customer Support Representatieve bij Sentech. Binnen deze functie ben ik het aanspreekpunt voor klanten en zorg ik voor een positieve beleving bij de klant. Hier draag ik bij aan een goede service en de prestaties van ons team.

Bij Sentech is de sfeer informeel waarbij de verantwoordelijkheid bij jou als medewerker ligt. Dat geeft mij de kans om mijzelf te ontwikkelen in kennis, functie en persoon.

Ik ben vader van twee dochters en getrouwd met mijn vrouw Imke. Als gezin gaan wij er vaak op uit: naar musea, het theater, attractieparken. Ook gaan we graag op pad met onze caravan. Daarnaast is van tijd tot tijd uit eten of borrelen met vrienden ook één van mijn favoriete bezigheden.

e-mail Jean-Pierre

of bel: 073 2200 514

Nieuws

Sentech trekt private equity aan voor groei en marktdiversificatie

Sinds eind maar 2022 heeft Smile Invest een meerderheidsbelang in Sentech. Waarom deze samenwerking? Dat lees je in dit artikel.
Lees verder >

Sentech en Smile Invest slaan handen ineen

Om de groeiambities en lange termijn doelstellingen te realiseren, gaat Sentech met Smile Invest samenwerken.
Lees verder >

Geïsoleerde oplossingen zijn niet meer van deze tijd

Bij sensorintegratie gaat het gaat om het leveren van de meest optimale sensorproducten. Maar vooral ook om de inpassing in het totale systeem van de klant.
Lees verder >

Partnership tussen Sentech en lidar specialist

Sentech is een samenwerking aangegaan met lidar specialist Velodyne. Lidar zie je terug in bijvoorbeeld agv’s en robotica. Lees meer over deze samenwerking en lidar.
Lees verder >

Asset tracking: welke lokalisatietechnologie heb jij nodig?

Bij asset tracking zijn er verschillende lokalisatietechnologieën... Zoals GPS, Wifi, bluetooth en netwerk triangulatie. Welke technologie gebruik je in welke situatie?
Lees verder >
Bij ons aan de slag
Customer Service:
T +31(0) 73 2200 000

Technical Support
T +31 (0)73 220 00 19